Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Televizní reklamy a jejich vliv na člověka

Všude jich je spousta...Stačí zapnout televizi a už se na nás valí všudypřítomné reklamy na nesčetné množství zboží či služeb. Jak působí televizní reklamy na psychiku člověka? Způsobují reklamy davové šílenství?
televize

Televizní reklamy a vliv na člověka

Všude jich je spousta...Stačí zapnout televizi a už se na nás valí všudypřítomné reklamy, které začínají propagováním různých nápojů, jídla, aut, hygienických potřeb, elektroniky, mobilů či například krmiv a potřeb pro zvířata. Jak tyto reklamy působí na člověka a jeho psychiku? Způsobují reklamy davové šílenství?

 

Pro někoho je reklama jeho prací, pro někoho je reklama pouhým vvyplněním času mezi jednotlivými televizními pořady. Pro někoho je zase sledování reklamy utrpením. Každý je jiný, každý má na televizní reklamy svůj vlastní názor...

Všude samé slevy, aneb „a mám to zdarma“

Sleva,sleva, sleva aneb nakupujte výhodně či další známá fráze „a mám to zadarmo“. Ano, to vše denně slýcháme v naší tolik oblíbené televizi. Je pravdou, že mnoho lidí reklamě nakonec podlehne a doopravdy si danný produkt dřív či později zakoupí a nebo alespoň o jeho koupi uvažuje.

Nákupy – hromadné šílenství?

Jak jsme již psali výše, reklamy mají doopravdy vliv na lidskou psychiku. Speciálně slova „zdarma“ či „výprodej“ jsou pro lidi přímo magické. Reklamy dokáží do obchodů nahnat tolik zákazníků, jako je hrušek po dešti..

Reklama může být i zábavná

Také bychom o reklamě mohli říct i něco pozitivnějšího (tedy z hlediska diváka). Reklama nemusí být pouhou nudnou výzvou zakoupit si danný výrobek či službu. Reklama může být i zábavná. No jen si vzpoměňte, kolikrát už jsme se při reklamě ze srdce zasmáli.

 

Různí maskoti výrobků, vtipné hlášky (určitě každý z nás někdy použil nějakou tu hlášku z reklamy) či pointa reklamy..o to vše se starají lidé, kteří reklamy vymýšlí. Vždyť to musí dát doopravdy „pořádnou“ práci vymyslet takovou reklamu.

 

Reklama by měla být neotřelá, vtipná a hlavně krátká.

Jak se nenechat napálit televizní reklamou?

Patříte také mezi ty lidi, kteří rádi podléhají nákupní horečce? Pokud se nechcete nechat napálit, tak raději nesledujte televizi, přesněji tedy reklamy. Že to nejde? Ano to máte pravdu, televizním reklamám neunikne snad nikdo z nás.

 

Jak tedy se nenechat napálit? Pokud máte zrovna nákupní amok, když vidíte něco v televizi, tak se nejdříve z hluboka nadechněte a poté vydechněte. Pokud si chcete pořád danný produkt koupit (speciálně pokud patří do vyšší cenové kategorie) je lepší se nejdřívě poradit s přáteli či někým známým, který by mohl o danné věci vědět více.

 

To je jediná rada, jak se nenechat napálit. Ušetříte si tak zbytečné zklamání...

Televize versus reklamy – proč jich je tolik?

Odpověď je jednoduchá.. Každý chce propagovat to, co prodává či vyrábí. Televize je způsob, jak učinně oslovit diváky, tedy i potencionální zákazníky. Pak lze řící známé pořekadlo „čím více, tím lépe“- a v televizi to platí dvojnásobně...

Další zajímavé články z rubriky svět muže

Ideální hospoda pro správné chlapy

Rybaření – rybolov z břehu i bez navijáku

Nejbrutálnější zločiny historie

Je normální být nevěrný?

Záhada bermudského trojuhelníku

Legenda o lochnesské příšeře

Test - máte sklon k hazardním hrám?

Studium nebo práce?

 

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 4.0 Počet: 1 Nejlepší: 4 Nejhorší: 4

Diskuze

Vybrané video

Mila Kunis dobývá Hollywood

Magazín pro všechny správné chlapy jakéhokoliv věku. Články o ženách, sexu, automobilech, technice, sportu, bojovém umění, kultuře a celkové image muže.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2018 Railsformers s.r.o., Ochrana osobních údajů