Vizitky a navštívenky

Mít přehlednou a na pohled zajímavou vizitku, to je mnohdy první krok k tomu, abyste někoho zaujali a především, aby si na vás vzpomněl v tu, pro vás, pravou chvíli. Proto bychom měli zvážit, jak své vizitky mít zpracované.

Snímek zachycující předávání vizitky a vzájemné podpory podáním ruky

Vizitka - seznamte se, prosím

Dá se předpokládat, že první setkání s vizitkou se u většiny odehrávalo v tom okamžiku, když v napínavé detektivce vyšetřující soukromé očko například Phil Marlowe s větou - kdyby vás ještě něco napadlo - předalo většinou krásné podezřelé malinký kartónek.

Vizitky zažily boom

Návštívenky se totiž trochu vytratily z českého prostředí, ale s návratem podnikání se tato milá pozornost a zároveň i nenápadný marketingový prvek zrehabilitovala a v těchto dnech už existuje několik druhů vizitek a jejich grafického i povrchového zpracování.

Jak může vizitka vypadat

Mohlo by se říct, že jak si vizitku navrhneme, takovou ji budeme mít. Už není překážkou tvar, barevnost a další grafické vychytávky. Pokud však chceme mít opravdu vizitku, která zaujme a poslouží svému účelu, je vhodné ji provést přehledně a především na ní uvést všechny důležité údaje a kontakty. Vizitky musí svým vzhledem zaujmout!
Vyloženě bychom se měli vyvarovat toho, aby návštívenka působila nevkusně a aby byla přeplácaná.

Vizitky zabraňují nedorozumění

Kartónky, které obsahují nejzákladnější informace, by se měly předávat při osobních setkáních, protože se tak snadněji předchází tomu, že zapomenete nebo spletete jméno vašeho obchodního partnera, což může mít dalekosáhlé následky pro další jednání, stejně jako špatné podávání ruky.

Vizitky nemusí být jen obchodní

Není nikdo psáno, že vizitkama se mohou chlubit pouze obchodní zástupci, reklamní manažeři a soukromí detektivové. Vizitku si můžeme nechat zhotovit i sami za sebe.
Existují tyto typy navštívenek:

  • osobní - zde uvádíme pouze jméno a příjmení a případné tituly
  • soukromá - ke jménu a příjmení zde připojíme i adresu a telefonní kontakt
  • obchodní - kromě jména příjmení by se na této vizitce měl objevit i obchodní název firmy, kontakty a pracovní zařazení zaměstnavatele
  • kombinovaná - na takovéto navštívence jsou všechny osobní i pracovní údaje
  • dvojjazyčná - z jedné strany je vizitka v češtině a z té druhé většinou anglický nebo německý ekvivalent. Šetřit se musí i na malých formátech.
Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 5.0 Počet: 1 Nejlepší: 5 Nejhorší: 5

Diskuze

Vybrané video

Fenomén Nightwork
Podpořte projekt Cisterna pro hasiče Žulová nákupem v e-shopu s charitativním kalendářem a reklamními předměty.

Magazín pro všechny správné chlapy jakéhokoliv věku. Články o ženách, sexu, automobilech, technice, sportu, bojovém umění, kultuře a celkové image muže.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2024 Railsformers s.r.o., Zásady zpracování osobních údajů Nastavení Cookies