Z nápadu mánie
Nápad vyrobit pár kousků podprsenek určených pro muže přišla jedna japonská firma po neutuchajících prosbách zákazníků. Z původních několika kusů se ale stala sériová výroba, která pokračuje dodnes. V Japonsku se prodej pánských podprsenek zvrtnul doslova v mánii. Hlavními zájemci jsou údajně úředníci a manažeři starší 30 let a lidé, kteří byli vychování k drsnosti a podprsenkou se bouří a kompenzují své skryté pudy.
Podprsenkoví muži
Mužům holdujícím pánským podprsenkám se zde říká „Bra-o“, což je slovní spojení složené z anglického „bra“ (podprsenka) a japonského „o“ neboli muž. Pánské podprsenky Wishroom se prodávají v bílé, černé a růžové barvě a v přepočtu na české koruny vás přijdou na necelých 400 Kč. Všechny mají košíček velikosti A, obvod hrudníku je ale pochopitelně širší (80 – 96 cm).
Komu může pánská podprsenka pomoci
Ačkoliv připadá drtivé většině populace nošení pánských podprsenek jako šílenost vedoucí ke snižování mužské důstojnosti, je třeba zvážit i pozitivní stránky tohoto netradičního kousku oblečení. Je pravda, že některým mužům může podprsenka prospět. Nemusí být nutně jen záležitostí fetišistů, ale i silnějších mužů, kteří se snaží zakrýt tukové polštářky v hrudní části těla. Těmto mužům podprsenka pomůže např. při sportu. A co se fetišistů týče – stále je lepší koupit si pánskou podprsenku než ji krást z balkónu své sousedky. Pánskou podprsenku lze samozřejmě koupit i z recese jako dárek nebo jej mohou využívat travestité.
Diskuze