Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Let’s Fly – letecký výcvik

Létání je snem snad každého kluka a i pro nás muže je představa absolvování několika letových hodin velkým lákadlem. Díky službám společnosti Let\'s Fly si můžete svůj sen splnit. Staňte se na chvíli pilotem! Let's Fly – pojďme létat!

Fotografie kokpitu letadla Let's Fly - L410

Let’s Fly s.r.o. nabízí tyto letecké výcviky

Typové výcviky

Jedná se o výcvik pro profesionální piloty, kteří se na L 410 přeškolují z jiného doposud létaného typu nebo mají v létání na L 410 přestávku větší než 5 let.

Obnovovací výcviky

Opakování je matka moudrosti. Tento typ výcviku je určen pro dopravní piloty, kteří mají přestávku v létání na L 410 delší než 1 rok, kratší však než 5 let. Platí to samozřejmě jen pro piloty s kvalifikací.

Opakovací výcviky

Tak jako řidič z povolání musí čas od času znovu postoupit testy svých dovedností, je i povinností provozovatele letounu L 410 přezkoušet kvalifikace a dovednosti svých pilotů. K tomu je určen opakovací výcvik.

Výcvik velitele letounu

Tento výcvik podstupují piloti, kterým úroveň výcviku a počet odlétaných hodin na typu L 410 umožňují stát se kapitánem L 410.

Výcvik MCC

Výcvik součinnosti ve vícepilotní posádce.

Výcvik v létání podle přístrojů

Výcvik pro zájemce na další úroveň. Zájemci se učí létat podle přístrojů, což je nezbytnou podmínkou pro to, aby mohli vykonávat práci pilota. Výuka probíhá nejprve na simulátoru a až poté na letounu.

Distanční kurz ATPL

Jsou to kurzy potřebné pro doplnění teoretických znalostí nutných pro dosažení kvalifikace dopravního pilota. Rozsah kurzu je určován vstupní úrovní a pilotní licencí samotného zájemce o kurz. Jedná se v podstatě o „dálkové studium”. Ideální varianta pro zájemce o profesionální létání, kdy lze absolvovat souvislou teoretickou přípravu v rozsahu 812 vyučovacích hodin v pohodlí svého domova. Nutné jsou účasti na konzultacích, a to zhruba jednou měsíčně.

Integrovaný kurz ATPL

U integrovaného ATPL kurzu se předpokládá reálný zájem klienta o práci profesionálního pilota a naopak - kterýkoliv pilot, jenž má zájem pracovat u letecké společnosti, musí předtím absolvovat minimálně teorii ATPL a dosáhnout takzvaného „frozen ATPL”. Získání licence ATPL je podmíněno náletem 1500 letových hodin. Nevýhodou je časová náročnost (28 týdnů teoretické výuky na učebně).

Letecký simulátor TL 410

Společnost Let’s Fly s.r.o. využívá pro účely leteckého výcviku simulátor TL 410, jenž umožňuje veškeré činnosti vzletu, letu a přistání a dále řešení osmdesáti závad a situací, ze kterých některé nelze kvůli riziku nacvičit v reálném letounu. V tomto šikovném simulátoru se budete cítit jako při natáčení bojového leteckého filmu.

Něco z historie simulátoru TL 410

Letový simulátor TL 410 je opravdovou chloubou společnosti Let’s Fly. Stál již při zrodu společnosti a byl 6 let využíván armádním letectvem. Instalován do jednoho z hangárů sloužil až do roku 1989, kdy odsun vojenského letectva znamenal také ukončení provozu simulátoru.

V následujícím období se řešily majetkoprávní vztahy k někdejšímu armádnímu majetku. Až koncem roku 1996 byl hangár včetně simulátoru převedeny do kompetence Ministerstva dopravy ČR, potažmo na Českou správu letišť.

Tyto průtahy se ovšem podepsaly nejen na stavu budovy, ale i na technickém stavu zařízení, jelikož ke spolehlivé činnosti bylo zapotřebí občas simulátor „provětrat”. K tomu přistoupily problémy s výkyvy teplot, prašností apod.

Na jaře roku 1997 byla zahájena jednání mezi společníky Let's Fly s.r.o. a Českou správou letišť, která se týkala možnosti pronájmu budovy i zařízení. Ta v dubnu roku 1997 vyústila v podepsání smlouvy o pronájmu komplexu. Letový simulátor TL 410 pro výcvik pilotů byl oficiálně schválen dne 17. 6. 1997 a to na zkušební dobu 12 měsíců. 1. 5. 1998 obdržela společnost Let's Fly Osvědčení letové způsobilosti (OLZ) s platností na jeden rok.

Ještě dříve, a to 20. 2. 1998, společnost získala certifikát Organizace pro typový výcvik, což bylo rozhodující pro její stávající i budoucí činnost. Zhruba o rok a půl později, byl společnosti udělen certifikát Výcvikové organizace typového výcviku, plně v souladu s předpisy JAR-FCL a Osvědčení o schválení simulátoru v souladu s předpisem JAR-STD-1A.

Pražská pobočka společnosti Let’s Fly

Koncem roku 2005 koupila společnost Let’s Fly druhý letový simulátor, tentokrát se jedná o ULT 28, který využívá pražská pobočka společnosti Let's Fly s.r.o na letišti v Praze Letňanech.

Simulátor ULT 28 nabízí v porovnání s TL 410 obdobné výcvikové možnosti s výjimkou typových výcviků. Je určen pro zájemce o kvalifikaci v létání podle přístrojů a o výcvikový modul součinnosti ve vícepilotní posádce.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Připravte se na letošní festivaly – Techno a trance

Magazín pro všechny správné chlapy jakéhokoliv věku. Články o ženách, sexu, automobilech, technice, sportu, bojovém umění, kultuře a celkové image muže.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2018 Railsformers s.r.o., Ochrana osobních údajů