Kawasaki ZZR 1400 - návrat lesku
Japonská továrna začala vyrábět motocykly řady ZZR už v roce 1990. V letošním roce se bude snažit oživit tuto sérii Kawasaki ZZR 1400.
Modely ZZR začínají být už pomalu proslulé svými netradičními tvary přední masky a Kawasaki ZZR 1400 není v tomto směru výjimkou.
Kawasaki ZZR 1400 - jako zlý robot
Přední část Kawasaki ZZR 1400 totiž spíše než motocykl připomíná nějakého robota ze sci-fi. Ale i přední maska, stejně jako celá konstrukce Kawasaki ZZR 1400 slouží k tomu, aby byl stroj co nejvíce aerodynamický a tím pekelně rychlý.
Mimořádný výkon Kawasaki ZZR 1400
Především by měl Kawasaki ZZR 1400 hnát až ďábelsky dopředu řadový, kapalinou chlazený čtyřválec. Ten by měl mít podle všeho až 200 koňských sil a zdvihový objem 1 352 kubických centimetrů.
Na takovém vozítku je cestovní rychlost mezi 200 až 250 km/h něčím naprosto přirozeným a když k tomu připočteme dobré jízdní vlastnosti i při těchto vysokých rychlostech, kdy pneumatiky drží jako přikované, je Kawasaki ZZR 1400 přístupné i pro méně zdatné řidiče (ale samozřejmě ne pro začátečníky).
Kawasaki ZZR 1400 je spíše určený k rychlému a pohodovému cestování
Ale největší pohoda vládne na Kawasaki ZZR 1400 při nižších rychlostech, kdy si motorka vezme i zřetelně míň benzínu.
Diskuze