Společnost Citroën nám tak nabídla luxusní automobil, který je již nyní možno zakoupit i na území České republiky a užít si nepřekonatelný zážitek z jízdy v takto atraktivní třídě vozu Citroën. Koncept Citroën letos dostal od svých designerů „na stůl“ opravdového mazlíčka, který byl viditelně zhotoven s velkým nadšením. V nabídce Citroënu však vyšel ještě atraktivnější model - C4 L, který se k nám bohužel nedostane. Proč se tedy této luxusní limuzíny na našem trhu nedočkáme? Důvodem neuvedení modelu C4 L na evropský trh byla předcházející zkušenost s generací C4, která neměla tak lákavý design a při uvedení sedanu na trh byly ceny vyšší než se očekávalo. Důsledkem byl malý odbyt, a to dovedlo automobilku k závěru, že nový sedan na evropský trh neuvede.
Co nám tedy nabízí nový model Citroën C-Elysée a oč jsme naopak přišli? Citroën C4 L a C-Elysée mají lehce odlišný design avšak u vozů C4 L lze vidět, že na konceptu se podílela i automobilka BMW. Ke smůle se však model Elysée na evropský trh dostane zatímco model C4L je k dostání pouze na ruském a asijském trhu.
C-Elysée je na trhu k dostání už v provedení 1,2 VTi 72 s výkonem 53 kW a pětistupňovou převodovkou. Spotřeba této řady dosahuje 5l/100km. Dále jsou k dostání motory 1,6 VTi 115 s výkonem 85kW v manuálu i automatu a opět pětistupňovou převodovkou. Pro milovníky naftových motorů automobilka připravila turbodiesel 1,6 HDi 92 s výkonem 68 kW a spotřebou 4,1l/100km. Tento dravec bude mít v základní výbavě zadního parkovacího asistenta a tempomat. Těšit se však můžeme hlavně na klimatizaci s digitálním zobrazením, CD/MP3 přehrávač, Bluetooth a hands free sadu. Výrobci si dali záležet i na jízdních vlastnostech, jak v terénu, tak rovné vozovce či sněhu a dešti. Pokud však ještě stále nejste přesvědčeni o kvalitě a komfortu tohoto vozu, využijte možnosti bezplatné testovací jízdy.
Diskuze