Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Caparo T1 Race Extreme – je libo formuli?

Je to formule a nebo „jen“auto? Možná se budete divit, ale obě odpovědi jsou správné. Caparo T1 Race Extreme je totiž mega rychlý automobil s designem formule. Slovo Extreme není u nového Capara omylem, ostatně přesvědčte se sami…

Caparo T1 Race Extreme  a jeho zadní pohled

Caparo T1 Race Extreme - auto nebo formule?

I když Caparo T1 Race Extreme připomíná svým vzhledem formuli, je to pořád ještě auto. Ovšem ne jen tak ledajaké… Vypadá jako formule, jezdí jako formule…Rozdíl je samozřejmě v jeho dostupnosti… Caparo T1 Race Extreme si totiž může koupit i obyčejný „ smrtelník“ a řádit s ním po českých cestách (v rámci pravidel silničního provozu), jezdit v originál formulích mohou pouze jezdci jednotlivých soutěžních týmů…

Pokud si chcete Caparo s designem ála formule pořídit, přichystejte si „pouze“ něco kolem 2 miliónů korun. Za „drobný“ příplatek 615 000 korun si můžete navíc dokoupit plexistřechu a za dalších 100 000 korun dokonce klimatizaci.

Je to ještě vůbec auto? Jízdní vlastnosti mnohé napoví….

Výkony tohoto pouhých 550 kilogramů těžkého vozu jsou opravdu ohromující. Pod kapotou Caparo ukrývá hliníkový benzínový osmiválec o objemu 3,5 litru, který nabídne nejvyšší výkon 620 koní (462 kW) při extrémních 10 200 otáčkách za minutu.

Řazení je uskutečněno za pomoci automatické šestistupňové převodovky. Nové Caparo T1 Race Extreme zrychluje z 0 na 100 km/hod. za 2,8 vteřiny, z 0 - 160 km/hod. za 5,8 vteřiny. Nejvyšší rychlost činí 335 km/hod.

Nemohou pochopitelně chybět ani vysoce účinné brzdy – Caparo dostalo do vínku nové brzdy s keramickými kotouči o průměru 355 mm, doplněné o odlehčené hliníkové třmeny s titanovými pístky vpředu a vzadu. Vůz má plně vypínatelnou kontrolu trakce.Maximální přetížení je u tohoto vozu 4 g při brzdění a 3,5 g v zatáčkách.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 4.0 Počet: 1 Nejlepší: 4 Nejhorší: 4

Diskuze

Vybrané video

Soutěžte s Vřískotem 4 o skvělé ceny

Magazín pro všechny správné chlapy jakéhokoliv věku. Články o ženách, sexu, automobilech, technice, sportu, bojovém umění, kultuře a celkové image muže.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.