Kdo může být zákazníkem?
I vy, pokud vlastníte firmu a řešíte její reputaci. Mluví se o vaší firmě nebo o vašich produktech online? Pak pro vás tato nabídka může být hodně zajímavá. Monitoring sociálních médií vám může přinést cenné informace, od kterých se mohou odvíjet vaše obchodní rozhodování. Konverzace na sociálních médiích o produktech či značkách pro vás mohou být k nezaplacení. Pokud chcete v podnikání nabrat nový vítr do plachet, bude pro vás analýza těchto dat zmiňovaným větrem.
Jak to funguje?
Je to jednoduché. Inovativní technologická společnost Buzzboot vám poskytne nástroje pro monitoring, analýzu, vyhodnocení a správu sociálních médií přes váš prohlížeč. Takže veškeré konverzace, které na nejdůležitějších sociálních sítích probíhají o vaší značce či produktu budete moci sledovat.
Proč se rozhodnout pro monitoring?
Monitoring sociálních médií přinese vaší firmě nové zákazníky, poznáte lépe potřeby stávajících i budoucích zákazníků. Získáte pěkný náskok před konkurenční firmou. Nabízejí se také pozitivní reference zákazníků a také ušetříte! Jak to? Linka zákaznické podpory nějakou tu korunu určitě stojí a právě tady můžete ušetřit. Odpověď poskytnutá přes Facebook či Twitter, ušetří několika minutové hovory na zákaznické lince.
Vzbudil ve vás monitring zájem? Můžete si vyzkoušet demo, zadejte uživatelské jméno: demo@buzzboot.com a heslo: demo a okamžitě uvidíte, jak celá tahle věc funguje.
Diskuze