Ženské versus chlapi za volantem. Kdo je lepší?

„Krávo!“ (zdvižený prostředník). „Vole!“ (vypláznutý jazyk). Tak tahleta konverzace se neodehrává ani na pískovišti ani veterinární stanici, ale na českých silnicích. Genderová válka zuří i tady. Je na čase obě strany spravedlivě a nestranně rozsoudit. A kdo jiný než Samuraj by se toho měl ujmout?

Fotografie zachycující dva muže při jízdě automobilem

Nehoda není náhoda

Abychom byli objektivní, povoláme na pomoc statistiku. A ta nám říká, že během třetího čtvrtletí roku 2010 evidovala policie 170 111 trestných činů a přestupků na silnicích. A tipněte si, kolik z nich mají na triku ženské: 16 %. K podobným závěrům došli i za velkou louží: průměrný Amerikán má oproti své manželce-řidičce o 77 % vyšší šanci, že z auta nevyleze živý.

Jestli vám krapet spadla čelist, nepropadejte chmurám. Statistika chlapům nepřeje z toho důvodu, že jich je za volantem víc než ženských, takže logicky i číslo nehodovosti musí být vyšší. Tuhle duchovní útěchu akorát trochu kazí feministky v Americe, které si vybojovaly druhé auto v rodině, takže se na silnicích motají v daleko vyšším počtu než české řidičky, a s procentem nehodovosti to ani nehne.

Jak to couváš?!

Taky někdy padáte smíchy ze židle, když na YouTube sjíždíte videa s parkujícími babami? Tak to bychom měli první minus: neumějí parkovat. S tím souvisí i to, že jim dělá problém odhad vzdáleností, normální řidič (chlap) se v autě zaměří na horizont řádově ve stovkách metrů, ženská čučí před kapotu, a když se objeví terénní vlna, zpanikaří.

Když vlevo je vpravo

Mají nepředvídatelné reakce. Jenom si všimněte, kolik ženských se musí za jízdy ujistit, že levá je opravdu levá a pravá je pravá. No a pak na křižovatce bliknou doleva a odbočí vpravo.

Orientační smysl

Kapitola sama pro sebe. Proto se tolik ženských zarputile drží stejné trasy. Naštěstí mohly odložit mapy, ve kterých stejně neumějí číst, a pořídit si GPS. Bez nich se většina ženských motá po ulicích jak nudle v bandasce.

Zelená mi půjde k vlasům

Ženská hodiny řeší barvu auta, nové potahy nebo vůni v interiéru, ale nikterak ji nevzrušuje skřípání brzd, oblak dýmu jak z krematoria nebo podhuštěné gumy. A kdo se tyto nepodstatné detaily postará? No samozřejmě chlap.

Chlap za volantem

V zájmu objektivity si podáme i chlapy. Přiznejme si, že dost často jejich reakce ovládá testosteron. To pak dojde i na vztyčené prostředníky, krávy za volantem, i nějakého toho pěstního zápasu se občas dočkáme. Někteří chlapi se tak vžijí do role novodobých gladiátorů, že jim nedělá problém vytěsnit toho blba, co je zdržuje, nebo naopak předjíždí, ze silnice.

Chlapské právo

Chlap za volantem se nacpe i tam, kde nemá, zatímco ženská takhle jedná většinou ve zmatku. Psychologové to zdůvodňují tím, že ženské pravidla dodržují, zatímco chlapi je bez výčitek svědomí porušují. Pěkným příkladem je třeba i věta “já měl pocit, že jsem na hlavní“. Ženská v takové situaci, kdy není jasné, jestli na hlavní je, nebo není, přednost vzdá, chlap na ní naopak trvá. No a když to hlavní není… (tady už následuje policejní protokol a v něm ona slavná věta „já měl pocit…“).

Udržet moč a volant

Posádky některých aut čím dál tím častěji připomínají osazenstvo hospiců. Silné brýle na očích, umělý chrup, v uchu naslouchátko, kardiostimulátor, před sebou krabičky s léky… Množí se podvody s řidičáky seniorů a z 99 % je páchají chlapi (ženských řidiček v této věkové kategorii moc není – tahle krásná doba, je, zdá se, u konce). Autobusy jim zrušili a oni se nemají jak dostat k doktorovi. Jako by si ti důchodci nemohli zaplatit taxíka!

A verdikt? Narazit na krávu za volantem je asi takové terno, jako potkat vola za volantem.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 4.0 Počet: 1 Nejlepší: 4 Nejhorší: 4

Diskuze

Vybrané video

První sexy fotky Vanessy Hudgens!
Podpořte projekt Cisterna pro hasiče Žulová nákupem v e-shopu s charitativním kalendářem a reklamními předměty.

Magazín pro všechny správné chlapy jakéhokoliv věku. Články o ženách, sexu, automobilech, technice, sportu, bojovém umění, kultuře a celkové image muže.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2024 Railsformers s.r.o., Zásady zpracování osobních údajů Nastavení Cookies