Peugeot 908 RC a jeho design
Peugeot 908 RC má díky jeho tvůrcům typické proporce sportovního automobilu. Na první pohled vás určitě zaujme mimořádně nízký profil či jeho podsaditá přední část. Nový Peugeot 908 RC je pevně posazen na hliníkových kolech s pneumatikami Michelin Pilot Sport PS2 255/35 R20 a vzadu 285/30 R21, které mají 20 paprsků.
Peugeot 908 RC – jízdní vlastnosti a dynamika
Peugeot 908 RC je poháněn dieselovým motorem HDI FAP sestrojeným pro účast v programu podniků Le Mans Series. Peugeot 908 RC v sobě ukrývá dvanáctiválec do V se zdvihovým objemem 5,5 litrů, který je schopen vyvinout maximální výkon přes 515 kW a točivý moment přesahující 1200 Nm. Těžiště motoru s válci do V je u Peugeotu 908 RC pod úhlem 100° sníženo na maximum.
Dva filtry pevných částic FAP, umístěné na konci každého z výfukových potrubí, garantují ekologicky velmi šetrné provozování motoru. Peugeot 908 RC v sobě ukrývá neobvyklé umístění kompaktního hnacího ústrojí (uprostřed a napříč vozu). Nový majitel Peugeotu 908 RC se může také těšit na elektronicky řízenou sekvenční šestistupňovou kompaktní převodovku, uzpůsobenou pro přenos velkého točivého momentu.
Peugeot 908 RC – zajímá vás cena?
Zajímala by vás cena tohoto luxusního automobilu? Cena vozu by se měla pohybovat okolo 2 miliónů korun. Takže pokud mé někdo „pár melounků navíc“ ať neváhá a tento vůz si pořídí.
Diskuze