Historie automobilu se začala psát již v roce 1886. U zrodu tohoto fenoménu stáli pánové Gottlieb Daimler a Karl Benz. Opravdový rozvoj Mercedesu však znamenala až poválečná doba.
V roce 1951 přišel Mercedes se zcela novou řadou 220, označenou podle objemu motoru, tedy 2,2 litru. Pod kapotou však už nebyl zážehový čtyřválec, jako to bývalo u dřívějších modelů, ale modernější šestiválec s vačkovým hřídelem v hlavě válců.
Také podvozek dostal modernizované zavěšení kol. Vůz existoval ve verzích sedan, kupé a kabriolet.
Od té doby se toho již mnohé změnilo a to dáno především technologickým pokrokem. Jízda v luxusním Mercedesu se bezesporu stane zážitkem pro nejednoho z vás.
Doba si žádá své, díky nedostatku ropy automobilky vyvíjejí alternativní způsoby pohonu. Mercedes v tomto odvětví není žádnou výjimkou. V současnosti se Mercedes rozhodl nasadit elektronovou ofenzívu na všech frontách, a to mezi levnými i drahými vozy.
Elektřina tak bude důležitá jak u limuzíny třídy S, tak i u maličkého Smartu. Vozy s pohonem na elektřinu mají dnes již téměř stejný výkon jako běžná auta s pohonem na benzín nebo naftu.
Na jaře 1956 došlo k velké modelové obnově a Mercedes začal vyrábět i autobusy. Rekordman mezi nimi je Mercedes-Benz Citaro.
Během pouhých deseti let bylo dosaženo skvělého množství 20 000 vyrobených vozidel Citaro. Rok 2007 se stal se svými 3200 vyrobenými kusy nejúspěšnějším.
Z lákavé nabídky rubriky Auto/moto Dodger Viper – neřídíte ale krotíte Motocykly – pohodlí nebo čistý adrenalin? Je jaro - motorky vyrážejí do ulic... WRC - na plný plyn... Reportáž – jarní tuning sraz Kopřivnice Superautomobily Ferrari Nová Škoda superb Iconic GTR Roadster – dokonalé auto? Chooper – motorka snů Fisker karma – elektromobil absolutně bez zvuku? Nejoblíbenější auta v České republice - 1.díl Volvo XC60 – bezpečnost především Caterham RS – luxusní auto pro pěkné počasí Tuning srazy 2008 Alfa Romeo 8C Competizione Spider