Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Jak na perfektní tricepsy?

Jak dosáhnout perfektních tricepsů? Určitě to vyžaduje nasazení takových cviků, které na svaly působí z různých úhlů. Zde najdete pár rad, díky kterým budou vaše tricepsy mohutnější a silnější.

Fotografie znázorňující muže, který si kouše ruku

Kliky na lavičce

Opřete si ruce o okraj lavice, tak aby prsty směřovaly k bedrům. Nohy pomalu natáhněte před sebe a lehce pokrčte kolena. Paže musí být natažené bez propnutí loktů. Poté se pomalu spouštějte co nejníže dokážete, aby se zadek dostal co nejblíže k podlaze.

Jak přitvrdit?

Nohy si položte na druhou lavičku a jestliže se vám zdá i toto příliš jednoduché, položte si kotouč na stehna.

Tricepsový tlak jednoruč

Sedněte si na lavičku s lehkou činkou v pravé ruce. Činku zvedněte nad hlavu tak, aby dlaň směřovala dovnitř. Pravé nadpaží přitlačte k hlavě. Levou rukou si můžete stabilizovat pravý loket nebo ji jen položit na stehno. Činku pomalu spouštějte dozadu a dolů ne nejníže. Krátce ji nechte dole a poté ji zvedněte do výchozí polohy.

Jak přitvrdit?

Před začátkem posilování natočte ruku, aby dlaň směřovala dopředu. Činku spouštějte před tělo tak, že na konci cviku se bude lehce dotýkat hrudníku.

Tricepsové extenze vleže

Uchopte činky do natažených paží tak, aby dlaně směřovaly proti sobě. S nehybným nadloktím činky spouštějte dolů k ramenům až po spánky. Chvíli vydržte a tlačte činky zpět – lokty se vám nesmí propínat.

Jak přitvrdit?

Držte jednu činku dlaní proti tělu. Druhou rukou si podepírejte triceps. Bez jakéhokoliv pohybu či ohýbání v lokti pomalu spouštějte činku, dokud se nedotkne opačného ramena.

Tlak v leže s úzkým úchopem

Položte se na lavičku, uchopte velkou činku s rukama zhruba 10 až 15 centimetrů od sebe a zvedněte ji ze stojanu. Pomalu činku spouštějte k hrudníku. Chvíli vydržte a tlačte činku pomalu nahoru tak, aby se vám nepropínaly lokty.

Jak přitvrdit?

Místo velké činky posilujte s jednoručkami. Vnitřní kotouče činek se musí vzájemně dotýkat v průběhu celého cviku.

Kick – back s vytáčením

Do pravé ruky si dejte činku, levé koleno a levá ruka spočívají na lavičce. Pravá ruka s činkou volně visí dolů, dlaň směřuje k lavičce. Činku si přitáhněte k tělu, aby bylo nadloktí rovnoběžné s podlahou a loket pokrčený o 90 stupňů. Bez toho, aby bylo nadloktí v pohybu narovnejte paži. V průběhu posilování natáčejte zápěstí tak, aby v závěru dlaň směřovala ke stropu.

Jak přitvrdit?

Lavičku si postavte proti spodní kladce. Čelem ke kladce uchopte rukojeť pravou rukou a dále provádějte cvik jako s jednoručkou. Cvik tak udrží triceps v napětí v celém průběhu posilování.

Jak posilovat?

 

Úroveň Kolikrát cvičit Počet sérií Opakování Rychlost pohybu Odpočinek
začátečník 3x týdně 2 - 3 10 - 15 3 - 4 sekundy 30 - 60 sekund
středně pokročilý 2x týdně 2 - 4 8 - 12 2 - 3 sekundy 60 - 120 sekund
pokročilý 2x týdně 3 - 5 6 - 8 2 sekundy 90 - 160 sekund

 

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 4.0 Počet: 1 Nejlepší: 4 Nejhorší: 4

Diskuze

Vybrané video

Geniální huliči

Magazín pro všechny správné chlapy jakéhokoliv věku. Články o ženách, sexu, automobilech, technice, sportu, bojovém umění, kultuře a celkové image muže.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.