Honda nebo Yamaha?

Yamaha FZ1 (motor jak jinak než z eRjedničky) versus Honda CBF 1000 (prověřený motor z Fireblada). Obě mašiny se vám kdykoliv ochotně postaví na zadní. Honda i Yamaha nešetřila a do dvou novinek šla naplno.
Motocyklový závodník testující nové moto oblečení

Yamaha FZ1

Motor

Typ: vodou chlazený, čtyřválec in-line, čtyřtakt
Ovládání: 5 ventilů na hlavu
Objem: 998 cm3
Kopresní poměr: 11,5:1
Zdvihový objem:
124,8 ccm
Max. výkon: 150 k @ 11 000 ot./min
Max. točivý moment: 106 Nm @ 8000 ot./min.

Spouštění motoru

Převodovka: šestistupňová
Palivový systém: vstřik do průměru 42 mm
Sekundární převod: 0-ring řetěz

Rozměry Yamahy FZ1

Rozvor: 1460 mm
Úhel hlavy: 65 stupňů
Výška sedla: 815 mm
Hmotnost: 198 kg

Rám a podvozek

Typ rámu: hliníková slitina
Pneumatika přední: 120/70 ZR 17
Pneumatika zadní: 190/50 ZR 17
Přední odpružení: Upside-down, průměr 43 mm
Zadní odpružení: centrální stavitelný
Přední brzda: 2 x kotouč 320 mm, čtyřpístkový třmen
Zadní brzda: 1 x kotouč 245 mm, jednopístek

Cena Yamahy FZ1

Verze Yamaha FZ1: 289 865 Kč
Verze FZ1S: 309 742 Kč

Možná jsou mezi vámi fandové Kawasaki - přečtěte si o Kawasaki ZZR 1400 - motorka s uhrančivým pohledem

Honda CBF1000

Motor

Typ: vodou chlazený, čtyřválec in-line, čtyřtakt
Ovládání: 4 ventily na hlavu
Objem: 998 cm3
Kopresní poměr: 11 : 1
Zdvihový objem: 124,8 ccm
Max. výkon: 98 k @ 8000 ot./min
Max. točivý moment: 93 Nm @ 6500 ot./min.

Spouštění motoru

Převodovka: šestistupňová
Palivový systém: vstřik do průměru 36 mm
Sekundární převod:
0-ring řetěz

Rozměry Hondy CBF1000

Rozvor: 1480 mm
Úhel hlavy: 64 stupňů
Výška sedla:
795 mm, nastavitelné do 15 mm
Hmotnost: 230 kg

Rám a podvozek

Typ rámu: hliníková slitina
Přední odpružení: 2 x teleskop o průměru 41 mm
Zadní odpružení: centrální stavitelný
Přední brzda: 2 x kotouč 296 mm, dvoupístkový třmen
Zadní brzda: 1 x kotouč 240 mm, jednopístek

Cena Hondy CBF1000

Verze Honda CBF1000: 249 900 Kč
Verze ABS: připlatíte 20 000 Kč

Malé shrnutí Yamaha FZ1 versus Honda CBF1000

  • Yamaha má 150 koní a výhodou je šířka zadní pneumatiky
  • Honda je sice cestovní, ale má švih a vydrží
Toužíte-li po městském vozítku, klikněte zde.
Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 5.0 Počet: 1 Nejlepší: 5 Nejhorší: 5

Diskuze

Vybrané video

Hudba budoucnosti
Podpořte projekt Cisterna pro hasiče Žulová nákupem v e-shopu s charitativním kalendářem a reklamními předměty.

Magazín pro všechny správné chlapy jakéhokoliv věku. Články o ženách, sexu, automobilech, technice, sportu, bojovém umění, kultuře a celkové image muže.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2024 Railsformers s.r.o., Zásady zpracování osobních údajů Nastavení Cookies