Stylový design Bentley Mulsanne
Tento 5,5 metrů dlouhý automobil vážící 2,6 tuny nese název Bentley Mulsanne. Vozu dominují kvalitní materiály, barvu laku si může zákazník zvolit podle svého gusta. V nabídce je více než 115 barevných odstínů. Standardně bude Bentley Mulsanne stát na 20-ti palcových kolech s pneumatikami 265/45 ZR 20, za příplatek budou k dispozici 21 palcová kola obutá do pneumatik 265/40 ZR 21. Nápravy jsou od sebe vzdáleny 3266 milimetrů. Rozchod předních kol je 1605 milimetrů a zadních 1651 milimetrů.
Co ukrývá pod kapotou?
Pod kapotou Bentley Mulsanne nalezneme ručně montovaný osmiválec se zdvihovým objemem 6,7 litru (je vybaven variabilním časováním ventilů a odpojováním válců). Motor produkuje největší výkon 500 koní (377 kW) a maximální točivý moment 1000 Nm. O přenos výkonu na kola se stará osmistupňová automatická převodovka. Zrychlení z 0 na 100 km/hod. se odehraje během 5,3 sekund. Nejvyšší rychlost Mulsanne činí 296 km/hod. Spotřeba paliva dosahuje 16,9 litrů na 100 kilometrů.
Luxusní interiér pod taktovkou Bentley
V interiéru nalezneme pouze kvalitní, ručně vyrobené materiály. Na luxusních materiálech, jako je kůže, leštěné dřevo a nerezová ocel brightware, se rozhodně u tohoto vozu nešetřilo. Zákazník si může vybrat z více než dvou desítek druhů koberců a koženého čalounění a z více než sta barevných odstínů.
Pro zajímavost:
Interiér vyžaduje přesnou a zdlouhavou montáž, který činní cca 170 hodin ruční práce.
Součástí standardní výbavy je multimediální systém s 40 GB pevným diskem, satelitní navigace, audio/video, hands-free a Bluetooth. Ve středu palubní desky je ukryta 8-mi palcová obrazovka. Po celém interiéru je rozmístěno 14 reproduktorů. Za příplatek si může zákazník nechat do vozu nainstalovat audio systém s výkonem 2200 wattů a 20 reproduktory.
Dostupnost a cena
Bentley Mulsanne byl oficiálně představen na automobilové přehlídce Concours D'Elegance Pebble Brach v Kalifornii. Vůz se začal vyrábět letos na jaře. Zájemci za něj zaplatí cenu pohybující se okolo devíti miliónů korun.
Diskuze